Wednesday 17 October 2012

MemBuaT m0deL.....

Rob0t!k....

Bismillah...
Hari ini saya ingin menceritakan tentang pertandingan robotik yang telah diadakan beberapa bulan lalu... pasukan robotik terdiri daripada beberapa orang lelaki......antaranya Muhd Zarif Zharfan, Muhd Arif Ikmal, Shareh Aizuddin Najmi, Mohd Khairul Aiman, Ahmad Al-baqir dan Ahmad Zaim Ilman......tetapi sekolah saya tidak muncul juara.........kami redho dengan seadanya......

ini adalah peserta pertandingan robotik....


Mereka telah berusaha dengan bersungguh -sungguh untuk menyiapkan projek mereka........mereka sanggup meninggalkan pelajaran buat sementara.......saya sangat kagum dengan kesungguhan mereka.......saya doakan mereka tetap akan berjaya dalam kehidupan mereka....AMIN!!!!!!!!!



mereka bertanding dengan pelbagai sekolah.... mereka membentuk dan membuat binaan... mereka membuat binaan model robot... walau bagaimanapun... mereka tidak mendapat tempat pertama.... mereka hanya mendapat saguhati....

ini hasil rekaan kesemua peserta....


B!naaN BoT LaJu....(BIDANG MEMBENTUK DAN MEMBUAT BINAAN)

rakan-rakan saya juga terlibat dalam pertandingan kejohanan bot laju RA3...ini gambar-gambar pasukan sekolah saya membuat bot laju....






inilah hasil dari kesungguhan mereka..........setakat ini sahajalah yang ingin saya ceritakan untuk semua..........
.....bye2=).....







No comments:

Post a Comment